پـــارســـ هـــیـــپـــ هـــاپـــ
پـــارســـ هـــیـــپـــ هـــاپـــ

پـــارســـ هـــیـــپـــ هـــاپـــ

Fardi Ft Amir Khalvat Ft Arsham - Dostam Nadari.......Text

آهنگ جدید امیر خلوت با همراهی فرید و آرشام به اسم دوسم نداری...

تو این کار به پایا و یاس تیکه میندازن...

ورس 1 رو فرید میخونه ورس 2 رو امیر خلوت و ورس 3 رو آرشام...

من خودم با ورس 1 بیشتر حال کردم...

از این به بعد سعی میکنم کارای رپ فارسی رو با تکست بذارم


تکست در ادامه مطلب...

 



دانـــلـــود مـــوزیـــکـــ


ادامه مطلب ...

Snoop Dogg - Let The Bass Go

آهنگ جدید Snoop Dogg به اسم Let The Bass Go ...



دانـــلـــود مـــوزیـــکـــ


Farzan - Molasadra

آهنگ جدید فرزان به اسم ملاصدرا...

MoeR - Khastam

آهنگ جدید موئر به اسم خستم...

کاره خوبی شده پیشنهاد میکنم دانلودش کنید               


                                                               

دانـــلـــود مـــوزیـــکـــ            

Okhtapus(Shahin Najafi & Majid Kazemi) - Ba Ma

آهنگ جدید شاهین نجفی با همراهی مجید کاظمی (گروه اختاپوس) به اسم با ما...

با کیفیت اورجینال...


دانـــلـــود مـــوزیـــکـــ

Mohammadreza Lifer - Sakenane Dard

آهنگ جدید محمدرضا لایفر به اسم ساکنان درد...

یه کار اعتراضی که پیشنهاد میکنم دانلودش کنید...

قسمتی از تکست این آهنگ رو براتون میذارم


چرا هنوز زندم با خاطرات تلخم

با شهری از مردمی که ساکنان دردن


من سوال دارم هیچکی جواب نمیده

حاجی بیوه رو صیغه کنی که ثواب نمیشه


چرا لباسهای راهنمامون عرب نماعه

چرا دکتری که اینجاست اصلا سواد نداره





دانـــلـــود مـــوزیـــکـــ

Death ft Papati - Diss Esteps

دیس ترک جدید پاپتی و دیث به اسم دیس استپس ...
که این آهنگ دیس به حسام استپس هستش

Mohsen Rama Ft Hesam Molaee - Man Az Posht Lebasesho Mibandam

یه آهنگ فــان از محسن راما به همراهی حسام مولایی به اسم من از پشت لباسشو میبندم...

کاری از لیبل مکمل که این کار دیس به امیر تتلو نیست صرفا جهت شوخیه...


Ghiyamat Band - Tarafdar

وبالاخره بعد از 3 سال سکوت

قیامت باند ( امیر قیامت و مجتبی اس اچ و امیر اردلان )

با آهنگ طرفدار  شروع به فعالیت دوباره کردن...



دانـــلـــود مـــوزیـــکـــ



Amir Ghiyamat - Asre Shanbe

یه دیس لاو جدید از سلطان دیس لاو امیر قیامت به اسم عصر شنبه

قیامته دیگه احتیاج به توضیح نداره...

یه چند وقته قفلم رو کارایه دیس لاو قیامت و بهزاد پکس...

حالم بدجور تخمی تخیلیه اصلا رو مود هیچ کاری نیستم فکر کنم یه 3 هفته ای میشه هیچ پستی نگذاشتم

به قول قیامت که میگه


دُخـتــَـرا ذاتـاً بـَـدَن اَ تو نـُطفــِـه


مـی نــِـویــسـَن دوسـِـت دارَمُ  نـِـمــیـذارَن نـُقـطـِـه


این بیت بالا مربوط به این آهنگ نیستش 




دانـــلـــود مـــوزیـــکـــ